عشق آسمانی

نی نی من

1392/11/26 17:32
نویسنده : رها
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نداشتم خوبی

بازم اومدم از دلتنگیام بگم

بازم اومدم از نبودنت بگم

اگه بدونی چقد دلم تورو میخواد

آخه نمیدونی چقد تنهام،

ای کاش این ماه بیای تو دلم

 

کار من همش شده گریه کردن

بابای خوش اخلاقتم امروز دعوام کرد که چرا همش داری گریه میکنی

برای اینکه درک نمیکنه تو دلم چی می گذره

فقط اومدم بهت بگم به بودنت خیلی نیاز دارم

مث افسرده ها شدم

فقط بودن تو آرومم میکنه و دلم و شاد

ای خدای مهربووون ازت خواهش میکنم یه نگاه به دل شکستم بنداز

خیلی دوست دارم عشقم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحان
30 آذر 92 16:52
رهاجون غصه نخور....تموم این روزابرای ماهاتموم میشه.. روزای خوب ماهم میرسه... به خداتوکل کن وزندگیتو بگذرون امیدوارم عزیزم.فدااااات
نیکتا
4 دی 92 7:53
رهای دیوونه گریه نکنی ها الان میگی تو نی نی داری منو درک نمی کنی ولی نا شکری نکنی می دونی همین صبرت چقد ثواب داره توکلت به خدا باشه دوست دارم امروزم پیوندت زدم با وبلاگم ایشاله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد