عشق آسمانی

نمیدونم چی بنویسمممم

1393/6/9 20:14
نویسنده : رها
459 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته دلم.میخواد بیام تو وبلاگم چیزی بنویسم

اما واقعا نمیدونم چی بگم و بنویسم

دلم میخواد بیام ازحال خوشمو شادیم بگم اما فعلا دلم غمه و هیچ چیز خوشحال کننده ای پیش نیومده که بیام بگم....

دوسال و نیمه انتظار واقعا هم پیرم کرده هم نایی برام نزاشته

خسته شدم از نالیدن

همش میگفتم راضیم به رضای خدا

بازم میگم چون جز این حرف دیگه ای ندارم....

خدایا ۸ روز مونده به میلاد امام رضا تورو به حق ضامن آهو حاجت قلبیم و براورده کن

یا امام رضا روز میلادت منتظر هدیتم مث خیلی از مردم منتظر دستای رئوفتم ازم دریغ نکن

قربون لطف و مهربونیت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

zahra1367
29 شهریور 93 18:46
عزییییییییزم رهاجان...ناراحت نباش گلم...خدای مهربونی هست که هوای بنده هاشوداره ونگاشون میکنه...صبورباش دوستم که روزای خوب وشادی اور در راهن تاخوشحالت کنن...هیچ وقت هیچ وقت ناامیدنباش...منم دعاگوت هستم درهمجواری امام رضا مرسی زهرا جونم.. ایشالا
نیکتا
30 شهریور 93 18:22
الهی قربونت بشم عزیزم خدا نکنه گلم.. مرسی از لطفت
مامان رخساره
31 شهریور 93 1:10
عزییییییییییییییییییزم این روزای غمگین تو هم تموم میشه میدونم و میدونم که میای و از بارداری و نینی نازی که داری اینجا برامون مینویسی یقین دارم ... مرسی رخساره جووونم ایشالا با دعاهای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد