عشق آسمانی

دلم می خواد مادر بشم

1393/7/28 17:12
نویسنده : رها
330 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد مامان بشم....
دلم میخواد احساس کنم یه موجود کوچولو در وجودم رشد میکنه و از وجودم تغذیه میکنه و با عشق من بزرگ میشه.....
دلم می خواد آغوش بگیرمش.... فشارش بدم..... ببوسمش.... ببویمش...
دلم می خواد وقتی انگشتاش رو لمس میکنم و یا وقتی می خوام ببوسمش تمام وجودم گرم بشه.....
دلم می خواد توی دلم یه حسی بیاد که هیچ حسی با اون قابل قیاس نیست....
دلم میخواد تو بغلم فشارش بدم و با صدای گریه اش از خواب بپرم و به سختی های مادری غر بزنم.....
دلم می خواد شبایی که می ترسه بیاد کنارم و تو بغلم آروم بشه.....
دلم کودکی می خواد بسیار شبیه خودم....
دلم یه فرشته کوچولو ناز میخواد.....
دلم میخواد دنبالش بدوام تا کمی غذا بخوره......
دلم می خواد بخوابونمش و ساعتها کنارش بشینم و نگاهش کنم....
دلم می خواد باهاش حرف بزنم و اون با چشای کنجکاوش به من بخنده..
نمیدونم بالاخره یه روزی قسمت منم میشه مادر بشم یا نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی حنان(وبلاگ روچک)
28 مهر 93 17:33
سلام عزیزم.وبلاگت قشنگه.برات آرزوی موفقیت میکنم.ازخدامیخوام به آرزوت برسی.انقدناامیدنشوگلم.هرچی خدابخوادهمونه حتمآ یه حکمتی توی کاراش هست.هرچی آدم ناراضی باشه به درگاه خداناشکریه.برات دعامیکنم اگه عددی باشمارزوی من برات اینجوریییییییه ممنونم مامانی حنان جون برام دعا کن
رخساره
28 مهر 93 18:36
زهرا جووووووووون دلم برات روشنه یه چیزی بهم میگه همین روزاس که خبر خوش اومدن فرشته کوچولوتو میای و اینجا مینویسی.آخه اولین نفری بودی که تو حرم یهو اسمت اومد به زبونم به امید اون روز برات صلوات میفرستم اللهم صل علی محمد و آل محمد ممنونم رخساره جونم ایشالا
مامان رخساره
29 مهر 93 14:58
رها جووووون وقتی اومدم وبلاگتو این پست رو دیدم دلم لرزید دقیقا مث موقعی که زهرا 1367 تو وبلاگش همچین پستی رو گذاشت و وقتی دیدم اشک از چشام بارید و چیزی طول نکشید که خدا به حرف دلش گوش کرد الان هم نسبت به تو حس خوبی دارم ایشاله که به زودی مامانی خدا کنه همینطور که میگی باشه گلم دیگه طاقت ندارم
مری
22 آذر 93 11:57
اللهم صل علی محمد و آل محمد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد