عشق آسمانی

نی نی من

1392/3/27 18:06
نویسنده : رها
245 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان سلام

عشق مامان و بابا امروز میخوام داستان IUI کردن و سعی کردن برای اومدنت و میخوام انجام بدم.

میخوام بدونی عزیزم من برای اومدنت چه راههایی انجام دادم.

فقط به عشق بودن تو

قرار بود دوشنبه این کار و انجام بدم اما متاسفانه آموپولی که باید از انجام IUI میزدم و پیدا نکردم.

باورت میشه گلم تمام داروخونه های تهران و با بابات زیر پا گذاشتم اما پیدا نکردم. هنور نا امید نشده عزیزم

یه نوری تو دلم روشنه که باعث میشه نا امید نشم.

خلاصه شب با کمک دوستان کلوپ مخصوصا مستون جونم شماره یه داروخونه تو شهرک غرب و برام پیدا کرد . زنگ زدم و گفت که از شانس دوتا دونه برامون مونده خیلی خوشحال شدم پس مصمم شدم که خدا داره کمک میکنه تو این راه.

فرداش که روز سه شنبه باشه از صبح ساعت 9 زدیم بیرون رفتیم دنبال آمپول و گرفتیم و از همون جا زنگ زدم به دکترم گفتم آمپول اوکی شده اونم گفت پس زنگ بزن آزمایشگاه وقت بگیر و کارت و اونجام انجام بده و بعد بیا مطبم.

به آزمایشگاه زنگ زدم گفت ساعت 1 اونجا باش.

خلاصه عزیز دل اومدیم خونه نهار خوردیم البته من وقت نکردم چیزی درست کنم از بیرون بابایی کباب خرید خوردیم و رفتیم سمت آزمایشگاه.

دکتر آزمایشگاه یه مقدار باهامون صحبت کرد و گفت باید برای این کار باید استرس و ناراحتی از خودتون دور کنید و با اوقات خوب و سرحال آز و انجام بدید به خاطر همین یه نیم ساعتی برید یه دور بزیند و سرحال و بدون استرس بیاید انجام بدید. خداییم من اصلا استرس نداشتم برعکس یه ذوق خاصی داشتم. خیلی خوشحال بودم.

خلاصه مطلب ما هم اومدیم بیرون و باباجونت گفت بریم پارک بشینیم بستنی بخوریم تا هم وقتمون بگذره  هم یه کم خنک شیم آخه هوا خیلی گرم بود.

ساعت مشخص رفتیم آزمایشگاه و بابایی آز و انجام داد و راه افتادیم اومدیم خونه تا دوساعت دیگه تحویلمون دادن که مستقیم رفتیم مطب دکتر برای IUI.

دکترم بعد از یه رب انجام دادن کارش گفت که از اوضاع خیلی ر اضی بود.

منم خیلی دعا خودم به خاطر وجود تو عزیزم.

دیگه باقیش دست خداست که این ماه بیای تو شمک  مامان جونت یا نه.

من امیدم همیشه به خدا بوده و هست  این ماهم منتظرم فدات شم که خدا هرچی برامون صلاح میدونه همون بشه.جز این چیزی نمیخوام.

جوجه ی مامانی فقط دوست دارم روزی که میای تو دنیا و نوشته هام و میخونی بدونی که مامان و بابات واسه داشتنت سختی کشیدن البته نه زیاد اما خوب راه های زیادی و رفتن.

امیدوارم گلم قدر دانه زحماتمون باشی.

دختر هستی یا پسر مهم نیست صحیح و سالم بودنت برامون خیلی مهمه.

فندقم مامانت و با اومدنت این ماه خوشحال کن.

بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم گلم.

دوست داریم ........./. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مستان
27 خرداد 92 18:37
خاله فداششششششششششش

زودی بیااااااااااا پیشمون


فدات گلم تو ماهی
ایشالله نی نی توپولیه توام زودی بیاد

زهرا
3 تیر 92 9:27
جووووووووووووووونم نی نی رها
زودی بیا...منتظرتیم وروجک خاله...


عسیسمی گلم.بوسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد