عشق آسمانی

نی نی من

1392/4/12 17:30
نویسنده : رها
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

این ماه هم پری اومد اما تو نیومدی تو دلم

خیلی دوست دارم وجودت و حس کنم

ای کاش بیــــــــــای

 

منم دوست دارم مثل بقیه بچه های کلوپ از حس قشنگ نیــــــ نیــــــــــ که میگن و داشته باشم و تعریف کنم

ای کاش میدونستی چقد به بودنت احتیاج دارم

آخه من بعضی  وقتــــــا خیلی تنها میشم

هفته دیگه دوشنبه دوباره iui دارم

توکل کردم به خدا

بهش گفتم که این ماه تورو بهم بده

امیدوارم برام صلاح بدونه

دوست دارم عزیز مامانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرضا
12 تیر 92 18:33
سلام ایشالا هرچه زودتر نی نی دار شی گلم
دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییی

مرسی عزیزم
ایشالله به دعاهای شما

رخساره
16 مرداد 92 17:50
عزیزم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم باورت نمیشه اگه بگم گریه کردم
ایشاله که خدا بهت میده میدونم که میده
فقط صبر داشته باش و امیدت رو از دست نده
خدا جونم دل رها رو هم شاد کن


فدای اشکات رخساره جونم
مرسی فقط برام دعا کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد