عشق آسمانی

نی نی من

1392/5/3 16:28
نویسنده : رها
241 بازدید
اشتراک گذاری

گل من این ماهم نیومدی پیشم عزیزم

نمیدونی چقدر دارم زجر میکشم روزی که فهمیدم پریم اومد روز تولدم بود اون روز خیلی از خدا خواستم کادوی تولدم تو رو به من هدیه کنه اما بازم تو نیومدی

نمیدونم چرا خدا نمیخواد

میدونم هر کار خدا مصلحت داره اما من نمیدونم حکمت این کار چیه

 

به هر حال این ماه نمیرم برای iui. دکترم گفت یه ماه استراحت کن ماه دیگه گفت بیا برای iui

خیلی دلم گرفته احساس میکردم دکتر صحبت میکرد من تو یه جای دیگه ام صداش برام خیلی گنگ بود

باباتم از این قضیه خیلی ناراحته اما بده روم نمیاره

شب اول که پریم اومد جفتمون خیلی گریه کردیم. یعنی من زار میزدم.

 

اگه بدونی واسه اومدنت چقدر لحظه شماری میکنم انقدر من و اذیت نمیکردی.

به هر حال بازم راضیم به رضای خدا. کار دیگه ای نمیتونم بکنم

فقط باید صبر کنم......... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیکتا
17 آذر 92 12:14
دوست دارم رها جون هر وقت صلاحت باشه نی نی خوشملت میاد بغلت اونم صحیح و سالم دعا میکنم نی نی دار شی 5 قلو که اینقده سرت شلوغ شه که این روزایی که غصه دار بودی یادت بره خداجون به رها 5 قلو بده آمین با نی نی برات دعا کردم فدای نینیت عزییم مرسی گلم برام خیلی دعا کن بخدا انتظار خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد