عشق آسمانی

نی نی قشنگم

1392/5/28 20:50
نویسنده : رها
404 بازدید
اشتراک گذاری

شلام جیگر طلای من خوبی

ببین واست از مشهد چی خریدم

من و بابایی چند روز پیش رفته بودیم مشهد.

وای نمیدونی چقد دلم هوای امام رضا رو کرده بود 

رفتم پیش امام رضا و ازش خواهش کردم که تورو بهم بده

ازش خواستم و زار زدم و التماس کردم که تورو بهم بده قربونت برم

خیلی چشم انتظارتم مامانی

به عشقتم رفتم اینارو برات خریدم

البته نمیدونم دخملی یا پسملی

همین طوری اینارو خریدم

هرچی هستی عزیزمی و جونمی برام جنسیتت مهم نیست فدات شم

فقط بدون چشم انتظارتم

گلم پیش امام رضا نذر کردم تورو تا سال دیگه بهم بده ببرمت پابوسش

خدا کنه بین من و خدا واسطم بشه و دعام مستجاب بشه

به امید اون روزی که تو پیشم باشی

دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
30 مرداد 92 9:42
سلام نی نی رها...خوبی گلم؟... ببین مامانی برات چه جوراباوکلاه قشنگی گرفته...ازعشقی که به توداره عزیزم...پس مامان ومنتظرنذاروزودی بیا من هم چشم انتظاراومدنتم...بووووووس
زهرا
1 شهریور 92 18:30
وااااااااااااااای رهاجونی...چقده ایناقشنگن...مخصوصا اون جورابه...ازته دل واست دعامیکنم که به زودی زود نی نی بیادوازاینااستفاده کنه...من همیشه برات دعامیکنم....


مرسی آجی قشنگم
له زودی نی نی توام بیاد پیشت
حسنا99
28 آبان 92 23:05
سلام رها جوووونم منو یادت تو کلوپ بچه های 66تا69 منم مثل تو هنوز منتظرم شنیدم ای یو ای کردی و ناموفق!!!!!!!!منم باردار شدم و سقط ناراحت نباشی رها جوووووووووونم انشاا.. به همین زودی ها دامن دوتا مون سبز میشه عزیزم سلام حسنا جوونم مرسی آجی خیلی ناراحت شدم برای سقطت ایشالله به حق این ماه عزیز خدا سالمش و تو دامنت بذاره
مستان
13 آذر 92 19:06
وووووووووووی کفششو عروسم چ خوشگله اوماااااااااااااچ
نیکتا
17 آذر 92 12:10
سلام رها جونم چخده اینا قشنگن یادم باشه برم برای نینیم بخرم با نی نیت ست شن دخمل تو چرا مطلب جدید نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نیکتا جووونم چه مطلبی بذارم از انتظار خسته کنندم بگم حرفی نمونده دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد