عشق آسمانی

ای خداااا

1392/7/8 16:42
نویسنده : رها
300 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دیگه دوست ندارم چیزی بنویسم

و اصلا نمیدونم چی بنویسم

خیلی دلم شکستستدل شکسته

 

خدایا فقط تو میتونی درمونش کنی

خدایا چشام خشک شده

دیگه توش اشکی نیست

هرچی دارم و ندارم بگیر ازم بهم نینی بده

خدایا چکار کنم با این دلم

خدایا تور به صاحب الزمان قسمت میدمناراحت

خدایا حداقل تو خوابم نی نیم و نشون نده

آخه دیگه اونروزش حسابی هوایی میشم

خیلی داغون میشم

خدایا کمکممم کن 

خدا جونم صبرم و زیاد کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پروین
7 مهر 92 19:20
آجی گلم قرار نبود از رحمت خدا نا امید بشی......هیچوقت این حرفا رو نزن ...اگه خدا رو دوس نداشتی که دوباره از خودش نمیخواستی!....خدا خیلی صداتو دوس داره ....بهت نمیده تا صداتو بیشتر و بلند تر بشنوه ....پس تو هم تا در توانت هست بیشتر و بلندتر صداش بزن ......انشالله به زودی تو هم مامان میشی ......بعدش روت نمیشه برگردی و این حرفایی که نوشتی رو بخونی.......از درگاه خداوند طلب استغفار کن و دوباره از خودش بخواه

مرسی آجی جون

رخساره
28 مهر 92 18:44
رها جووونم داری با خودت چیکا میکنی؟؟!! میدونم که خدا بهت نی نی میده ولی به وقتش انقدر بی تابی نکن عزیزم به قول پروین یه روز میای اینا رو میخونی از این حرفات ناراحت میشی ها یعنی چی هر چی دارم بگیر نی نی بده بگو خدایا تو سرنوشتم نی نی رو اگه به صلاحمه بزار میدونم ناراحتی ولی امیدوار باش خانومی خدا جونم تو سرنوشت دوستم هم یه نی نی سالم بزار تا دلش شاد شه آمین
زهرا 1367
29 مهر 92 18:37
رهاجونم ...درکت میکنم عزیزم.هرچی بگی حق داری..ولی چه میشه کردکه بایدصبرکرد وتوکل برخدا..من میدونم که بالاخره مامان میشی به همین زودی ها.من همیشه برات دعامیکنم گلم که هرچی خیروصلاحت هست همون برات پیش بیاد...امیدوارم که همیشه سالم وشادباشی..بووووووووووس
ریحان
28 آبان 92 11:07
سلام رهاجونم خوبی؟ امیدت به خودش باشه....نمیدونم چچی بگم ..حرفاهمه تکراریه.. ولی در همیشه روی یه پاشنه نمیچرخه..مطمین باش مرسی ریحون جونم منم میدونم هممون یه درد و غصه رو داریم به تمید یه روزی که معجزه بشه و ماهم دلمون شاد بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد