عشق آسمانی

نمیدونم چی بنویسم·······

1392/8/24 20:26
نویسنده : رها
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

چند وقت بود تو وبلاگم ننوشتم .

اصلا حرفی ندارمعینک

انتظارم زیاد شده

داره صبرم کم میشه. خدایا خودت کمکم کن····

خیلی دلم گرفته نه به خاطر بچه دار نشدن

کلا از زندگیم . دلگیر و تکراری شدهدل شکسته

بی حوصلم کرده. نه میتونم تو خونم بمونم نه دوست دارم بیرون برم··

نه دوس دارم جایی برم نه دوس دارم کسی بیاد خونم

نمیدونم چند وقته تنهایی و به همه چی بیشتر ترجیح میدم···

خیلی بده که کسی درکت نکنه از هم سوزناک تر اینه

وایییییکلافه 

چی نوشتم اوه

 

 

بیخیال خدا ! 

من درد میکشم تو چشمهایت را ببند!

سخت است بدانم می بینی و  بیخیالی····!! 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیکتا
3 آذر 92 18:31
سلام رها جونم انشالله زود مامان میشی قربون دلت برم ببین از وقتی که من مامان شدم همش جام تو دستشوییه انشالله تو بی دردسر بدون هیچ ویاری مامان شی مرسی آجی ایشالله خخخ دسشویی ولی دوس دارم حالت تهوع رو تجربه کنم...
رخساره
17 آذر 92 13:15
رها جون ایشاله که همه چیه بارداری رو تجربه کنی عزیزم انقده بی تاب نباش اگه نمیخوای هم از خونه بری بیرون به زور برو نزار افسرده شی خانومی نی نی تو هم میاد میدونم فقط ناز داره مث نی نی من که بعد 6 سال ناز خریدن اومد واسه تو هم میاد من میدونم خدایا دامن همه منتظرا رو سبز کن آمین مرسی رخساره جووونم برام دعا کن خووت منتظر بودی میدونی چقد سخته خدا خودش بهم صبر بده
asemani92
24 فروردین 93 11:37
سلام رها جون ترو خدا انقد افسرده نباش اینم رو حساب بی توجهیه خدا نزار خدا کسایی رو که خیلی دوست داره بیشتر گرفتاره زمینو اسمونش میکنه تو کم نیار هی صداش کن بدونه و باور کنه تو خدا رو بخاطر خداییش صدا میزنی نه بخاطر بچه.عزیزم امام رضا خیلی رو اسمه پسرش جواد حساسه به همون جوادش قسمش میدم حالا که به من یه محمد جواد داد به تو هم بده.من همسایه امام رضام میدونم جوابتو میده پس بلند بلند صداش کنبه امید یه روز نزدیک که خبر مامان شدنت رو بدی مرسی آسمونی جونم.. توکلم به خداست مرسی عزیزم که دعام میکنی... خدا پسر گلتر برات نگه داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آسمانی می باشد